joi, 26 septembrie 2013

Minitartine incendiare

Astazi am primit un borcan cu dulceata de ardei iute. Voiam de mult sa o incerc, asa ca nu am rezistat tentatiei de a o gusta imediat ce am ajuns acasa. Am cautat prin frigider, m-am gandit cu ce ar merge, si tot ce s-a potrivit a dus la aceste minitartine incendiare :) Dupa cum sugereaza si denumirea lor, sunt cam "hot". Din toate punctele de vedere. Ma ustura si acum buzele, de iuteala si placere...
Am prajit cateva felii de paine toast, le-am taiat patrate mici, le-am uns cu unt, am asezat pe fiecare o bucatica de rulada coapta din pui si vita, putina dulceata de ardei iute si cate o bucatica de branza, telemea de bivolita. Am adaugat si putin patrunjel tocat, pentru gust si aspect. O nebunie!


Ceea ce merita cu adevarat dulceata aceasta este un piept de rata tras la tigaie. Can't wait!

Multumim, Cristina! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu