marți, 14 iulie 2015

Brioșe cu măsline și mozzarella

Azi dimineață mi-a apărut în news feed această rețetă care m-a cucerit pe loc. Mai ales că aveam în frigider niște bile de mozzarella care mai aveau puțin și expirau și chiar nu aveam nici o idee ce să fac cu ele. Dar ce să faci când n-ai chiar toate ingredientele? Exact! Le înlocuiești cu ce ai :). Așa am ajuns să fac aceste minunate brioșe, foarte aromate și sățioase.


Ingrediente:
  • 200 g făină
  • 2 lingurițe praf de copt
  • 1 linguriță ierburi de Provence (varianta fără lavandă)
  • 1/2 linguriță sare
  • 1/4 linguriță piper
  • o mână de măsline tocate
  • 1 ou 
  • 230 ml lapte
  • 80 ml ulei de măsline
  • câteva bile mici de mozzarella

Într-un bol se amestecă  ingredientele uscate: făina, praful de copt, sarea, piperul, ierburile de Provence și măslinele. Separat, se bate oul și se amestecă cu laptele și uleiul, omogenizându-se bine, după care se încorporează și amestecul de imgrediente uscate. Compoziția rezultată se pune în forme de brioșe, în hârtiuțe speciale, puțin peste jumătate. În mijlocul fiecărei brioșe se pune o bilă de mozzarella. Noi am presărat și puțin susan, dar credem că am presăra susan peste orice coacem, așa că nu e musai să vă luați după noi. Poate fi și mac sau alte semințe :).


Se coc la 180 de grade C până se rumenesc deasupra. 


Le-am încercat și fierbinți, atât de fierbinți incât ne-am fript limba :), dar cel mai mult ne-au plăcut reci. Pot fi un mic dejun excelent, alături de un pahar de lapte sau un kefir rece.

Enjoy! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu