luni, 6 aprilie 2015

Salată de ton cu porumb și castraveți acri

Acum că vine primăvara (adică chiar vine, da?, că din ce văd afară nu s-ar zice), ar cam fi cazul să ne dăm din nou la niște salate, că tare dor ni s-a făcut. Numai că ne-am gândit să facem cât mai ușoară trecerea de la fripturile și tocănițele consistente la salate și ce putea fi mai potrivită pentru această tranziție decât o salată de ton cu porumb, castraveți acri și maioneză? Dar ca să fie clar, musai cu o maioneză homemade. În maximum 15 minute (pe ceas) am avut pe masă o delicioasă salată, nici chiar light, dar nici prea grea. Ah, și cine nu adoră mancarurile delicioase, dar mai ales cele delicioase si rapid de facut?! :)

Ingrediente:
- 1 conservă mare ton bucăți;
- 1 conservă porumb;
- 3-4 castraveți acri (după gust și în funcție de cât de acri sunt);
- maioneză;
- sare.

Porumbul se pune la scurs. Între timp se taie castraveții felii subțiri (am preferat din cei puși cu sare) și se prepară maioneza. 


Într-un vas incapator se amestecă porumbul cu castraveții foarte bine storși de zeamă (vrem salată, nu vrem supă), se adaugă maioneza (eu am facut dintr-un ou intreg, dar am folosit mai puțin de jumătate din maioneza obținută) și se amestecă bine. Se adaugă și tonul și se amestecă ușor. Eu l-am adăugat la sfârșit tocmai ca să nu îl amestec prea mult și să se marunțească prea tare. Iar asta în primul rând fiindcă preferăm tonul bucăți.


Se servește cu pâine proaspată și muuuuultă poftă! :)
 

Enjoy! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu