miercuri, 22 ianuarie 2014

Megachiftea din carne de curcan

Sa mananci si sanatos, dar si gustos, poate fi o provocare. Cel putin pentru noi doi :). Asa ca tot timpul suntem in cautare de retete noi, de idei, de orice ne poate ajuta. Nu-i de mirare, deci, ca atunci cand am primit de la Ela reteta ei de chiftele din carne de curcan, am si pus-o in aplicare. 

Toate bune si frumoase. Am luat piept de curcan, restul ingredientelor le aveam acasa, doar sa tocam carnea, cand... surpriza. Dupa o tura, s-a stricat robotul. Dornica de chiftele si cu pofta cat casa, zau ca m-am ambitionat si am tocat restul carnii cu cutitul :). Bine, a trebuit sa-l angrenez si pe Radu, ca altfel ma apuca Pastele pregatind aceste chiftele si, dupa atata tocat, cred ca nici bratul nu mi l-as mai fi putut folosi :). Dupa ce am maruntit in sfarsit toata carnea, alta surpriza... eram out of stock in ceea ce priveste hartia de copt, iar eu vroiam sa bag chiftelele la cuptor. Pentru tava cu gratar compozitia era prea moale, astfel ca solutia a venit oarecum natural... megachiftea sa fie! :)

Ingrediente:
  • 1 piept de curcan
  • 2 lingurite pasta de ardei cu sare (sau boia)
  • 1/2 legatura patrunjel
  • 1/2 legatura marar
  • cativa catei de usturoi
  • 2 albusuri
  • rosii cherry
  • piper

Carnea tocata se amesteca cu verdeata tocata, usturoiul tocat, pasta de ardei, albusurile si piperul. Pasta de ardei este deja sarata, dar daca puneti boia, nu uitati sa adaugati si sare dupa gust. Se omogenizeaza bine.

Se unge cu putin ulei un vas termorezistent mai inalt, se asaza 3/4 din compozitie, se adauga rosiile cherry, care se afunda putin in compozitie, iar la final se acopera cu restul de carne.


Se da la cuptor pana se coace megachifteaua. Daca vreti sa se coloreze frumos si sa obtineti o crusta rumenita, puteti rade putin cascaval.

Merge bine cu salata verde si paine de secara!


Enjoy! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu