luni, 27 ianuarie 2014

Cartofi dulci la cuptor

Imi plac cartofii dulci la nebunie, singura problema fiind... nu si lui Radu :). Asa ca nu prea le-am gasit loc in meniul nostru. Totusi, astazi n-am mai rezistant si am facut o tura de cartofi dulci la cuptor. Nu de alta, dar ajunsesem sa-i si visez :). Si culmea, a mancat si musiu Radu. Dupa ce ca am luat doar doi cartofi mai pricajiti, i-au placut si lui. Nu foarte mult, dar suficient cat sa nu imi satisfac eu poftele culinare, dar si cat sa ma linistesc. Victoria este aproape, sigur repetam operatiunea. Soon. Very soon :).


Cartofii se spala bine si se curata cu un burete de sarma. Nu e musai sa fie curatati de coaja, dar eu ii prefer skinless, asa ca am sarit pasul cu buretele. Se taie bastonase de marimi cat de cat egale, iar acestea se pensuleaza cu un amestec de ulei de masline, sare, piper, pudra de chimion, boia, cimbru si putin chili. Se asaza intr-o tava, pe hartie de copt, si se coc in cuptorul incins pentru aproximativ 30 - 40 de minute.




Am facut si un sos de usturoi cu iaurt. Intr-un mojar se pun cativa catei de usturoi, o lingurita ulei de masline extravirgin, 1/2 legatura de patrunjel (eu am avut doar congelat, e bun si asa), sare de mare si piper proaspat macinat. Se freaca bine pana obtinem o pasta delicios de verde :), dupa care adaugam iaurt degresat, putin cate putin, pana ajungem la gustul dorit.


Cartofii si sosul de usturoi fac minuni impreuna si declanseaza placeri nebanuite. Pe incercate! Puiul a palit in fata lor :).


Enjoy! :)

2 comentarii:

  1. Am incercat ieri aceasta reteta, este prima mea experienta in bucatarie si pot spune ca a iesit foarte bine. Se pare ca am reusit sa-mi surprind iubitul cu aceasta retata. :D Va multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere